Τι θέλει να κάνει ο ΟΑΣΘ στη Βάρναλη;

Σήμερα το απόγευμα, ο Σύνδεσμος εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Γιάννη Κεσσόπουλο και τον Γραμματέα Αργύρη Λιάπη στη συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Πυλαίας, μιας και το μεσημέρι πληροφορηθήκαμε ότι θα συζητηθεί πρόταση του ΟΑΣΘ για δημιουργία λεωφορειολωρίδας στην οδό Βάρναλη, από τη Βυσβίζη ως τη Σεφέρη.
Με δυο λόγια ένα αίτημα δέσμευσης της οδού για αποκλειστική χρήση από τον ΟΑΣΘ με το πρόσχημα του παρκαρίσματος των λεωφορείων και φυσικά την απαγόρευση της στάσης -έστω ολιγόλεπτης- οποιουδήποτε τρίτου (γείτονα, φίλου, φιλοξενούμενου).
Η τοποθέτησή μας ήταν καταρχήν αρνητική. Ζητήσαμε την αναβολή της συζήτησης, προκειμένου να γίνει η εκ του νόμου αναγκαία διαβούλευση και να καταθέσουμε τη δική μας πρόταση στο Τοπικό Συμβούλιο (το οποίο εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο) και το αιτημα έγινε ομόφωνα δεκτό.
Οι εικόνες που ακολουθούν είναι η εισήγηση – τεχνική έκθεση του Δήμου με θέμα “Καθορισμός Λεωφορειολωρίδας στο τμήμα της οδού Βάρναλη από την οδό Βυσβίζη έως την οδό Σεφέρη”.
Σύμφωνα με αυτήν, το θέμα θα εισαχθεί στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής την Τετάρτη 20 Απριλίου και θα πρέπει να μεσολαβήσει ένα χρονικό διάστημα μίας εβδομάδας πριν την εισαγωγή του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε, όπως αναφέρεται, “να ληφθούν υπόψη τυχόν ενστάσεις και παρατηρήσεις των ενδιαφερομένων”.
Επομένως αναμένουμε εδώ, στο inbox ή στο email τις παρατηρήσεις σας επί του θέματος και τις σκέψεις σας για τον τερματικό σταθμό του ΟΑΣΘ στα Κωνσταντινουπολίτικα.
Δημητρης Αραπιδης
Ο Ο.Α.Σ.Θ. ας προσεξει περισσοτερο ως οφειλει τη γραμμη 14 ωςπρος τα ωραρια και τη κατασταση των λεωφορειων που διατιθενται στη γραμμη.Καμμια σχεση τα πιο νεα και καθαροτερα των γραμμων π.χ. 4 ,5,6 κ.τ.λ.π. παρατηρηστε το.Μηπως οι των γραμμων αυτων εχουν αλλο εισητηριο.